V případě, že se v záruční době - její délka viz. Záruční podmínky - vyskytne u zakoupeného zboží závada - porucha bránící jeho užívání, co nejdříve nás kontaktujte (mailem, popř. telefonicky) a sdělte nám:
Reklamovaný výrobek včetně kopie daňového dokladu (slouží jako záruční list !!) a popisu poruchy zašlete na naši adresu a dle povahy závady bude výrobek v zákonné lhůtě 30 dní opraven, popřípadě vyměněn za nový.
Reklamovaný stroj je též možné osobně předat k záruční opravě u autorizovaného servisního střediska, které je oprávněno vyřizovat opravy v záruční lhůtě, popř. v našich kamenných pobočkách.
Spotřebitel má právo obrátit se se svou stížností na orgán dohledu a státního dozoru, kterým je:
Česká obchodní inspekce (ČOI)
se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2
IČO: 000 20 869
webová stránka: www.coi.cz
ČOI vykonává dozor nad ochranou spotřebitele a řeší případné spory mezi spotřebitelem a prodávajícím.